تاکنون-1399/ مسوول برنامه‌ریزی بازرگانی شرکت پتروشیمی جم

پتروشیمی جم، به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های پتروشیمی ایران همواره در میان 100 شرکت برتر ایران جایگاه ویژه‌ای داشته و بسیاری از رقبای خود را پشت سر نهاده است. در دوره اخیر مسوولیت برنامه‌ریزی را در حوزه تامین شرکت بر عهده داشته و عمده فعالیت بر هوشمندسازی داده‌ها، استخراج برنامه‌ها، پایش عملکرد و استخراج گزارش‌های مدیریتی متمرکز است.

1398-1399 / مسوول قراردادهای بین‌المللی اداره حقوقی و پیمان‌های شرکت پتروشیمی جم

پتروشیمی جم، به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های پتروشیمی ایران همواره در میان 100 شرکت برتر ایران جایگاه ویژه‌ای داشته و بسیاری از رقبای خود را پشت سر نهاده است.

1393-1398 / مسوول امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی جم

امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی جم نهادی نوپاست که در درون روابط‌عمومی شرکت تاسیس و فعالیت‌های پراکنده مرتبط با این حوزه که به جهت فقدان واحد متولی برعهده دیگر واحدها گذارده شده بود، در این واحد متمرکز گردید. این مسوولیت را  در سال 1393 با محوریت ارتباطات بین‌المللی، اعزام همکاران به ماموریت‌های خارج از کشور، برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و تشریفات و پذیرش میهمانان خارجی پذیرفته و آن را تا انتهای سال 1397 ادامه داده‌ام.
دراین دوره، اموربین‌الملل موفق به برگزاری بیش از 25 نمایشگاه‌ بین‌المللی از جمله کا در دوسلدورف، اینترپلاستیکا در مسکو، چاینا پلاس در شانگهای و گوانجو، پلاست در میلان، ویتنام پلاست در هوشی‌مین و پلاست‌اوراسیای استانبول شده است.

1393-1395 / مسوول روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم (دفتر مرکزی)

در بهمن ماه 1392 کار خود را در پتروشیمی جم با مشاوره روابط‌عمومی و با ماموریت آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای تحول در این واحد آغاز و چندی بعد مسوولیت روابط‌عمومی دفتر مرکزی را پذیرفتم. این دوره همزمان با ورود مدیریت جدید به سازمان، منشا اثر فراوان و تزریق تفکر دگرگونی در این دپارتمان گردید و تا چند سال تداوم یافت.

1396-1397/ مشاور و مدیر پروژه استقرار پورتال درون و برون سازمانی هلدینگ انرژی سپهر

هلدینگ انرژی سپهر به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران صنعت پتروشیمی شناخته می شود. این سازمان همچون دیگر سازمان‌ها نیازمند ایجاد رسانه برای مجموعه ارتباطات درون و برون سازمانی خود بوده است. در بهمن‌ماه 1396 برای ایفای مشاورت و مدیریت پروژه استقرار پورتال سازمانی در این سازمان حضور یافته و این حضور تا بهمن‌ماه 1397 و پایان پروژه تداوم یافت.

1391-1392/ معاونت بازار و امور مشتریان گروه شرکت‌های زنده‌رود

زنده‌رود یک هلدینگ کــارآفـرین متشکل از هفت شرکت ساختمانی است که با بهره گیری از سیاست سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر یا Venture Capital توسعه یافته است. گروه زنده‌رود با توجه به نیازهای صنعت ساختمان کشور اقدام به ایده‌یابی و تاسیس مجموعه‌ای از شرکت‌های مستقل در این صنعت نموده و در قالب یک مجموعه واحد، آنها را هدایت می‌نماید. آنچه من در طی مدت زمان 2 سال در این هلدینگ ایفای نقش کردم تاسیس دپارتمان روابط‌عمومی و امور مشتریان این هلدینگ بود که بعدها در نقش معاونت بازار و امور مشتریان توسعه یافت.

1391-1391/ مسوول روابط عمومی شرکت فناوران اطلاعات و ارتباطات شمال غرب

ICTN یکی از شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات است که در زمینه ارائه ی راه‌حل های جامع و خدمات تخصصی در صنعت IT، فعالیت دارد. همکاری من با این شرکت معتبر محدود بود اما آنچه من ایفای نقش کردم سازماندهی مجدد دپارتمان روابط‌عمومی و طراحی و اجرای رسانه‌های مورد نیاز این سازمان بود. پذیرش مسوولیت معاونت بازار و امور مشتریان هلدینگ زنده‌رود با هماهنگی ICTN موجب خروج من از این شرکت گردید.

1389-1391/ مسوول ارتباط با مشتریان گروه تبلیغاتی راه‌نو

«گروه تبليغاتي راه نو» از گردهمايي گروهی از شرکت‌های صنعت تبلیغات، با محوریت جذب آگهی‌های رادیو و تلوزیونی صدا و سیما بوجود آمده است. اين گروه در حوزه تخصصي خود يعني توليد و پخش آگهي از شبکه هاي سراسري و استاني صداوسيما همکاری‌هاي موفق و موثري را با برندهای شاخص خصوصي و سازمان‌های دولتی داشته است. نقش من در گروه عمدتا استقرار سیستم CRM به منظور مدیریت ارتباط با مشتریان این گروه و  توسعه سیستم شیرپوینت برای اجرای فرآیندهای سازمانی بوده است.

1390-1390/ مسوول برنامه‌ریزی پیام های بازرگانی صدا و سیمای استان قزوین

پس از تجربه‌ای که در سال 1389 در نمایندگی انحصاری پیام‌های بازرگانی صدا و سیمای استان قم کسب شد در ابتدای سال 1390 با مسوولیت برنامه‌ریزی و نظارت پیام‌های بازرگانی صدا و سیمای استان قزوین ایفای نقش نمودم.

1389-1389/ مدیر بازرگانی پیام های بازرگانی صدا و سیمای استان قم

در سال 1389 مسوولیت پیام های بازرگانی استان قم را پذیرفته که در آن مدیریت بازرگانی و مسوولیت مستقیم قراردادهای اجرایی را برعهده داشتم. این نمایندگی توانست در سال یاد شده چرخه مالی بالغ بر چندین میلیارد ریال ایجاد کند که در زمان خود میزان قابل ملاحظه ای بود.

1384-1389/ مدیرعامل موسسه تبلیغات، اطلاع رسانی و نشر دیجیتال آسمان

موسسه آسمان در سال 1384 با کسب مجوز کانون آگهی و تبلیغات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرداد ماه 1385 به مدير مسئولی و صاحب امتيازی اینجانب كار خويش را آغاز نمود. كانون را بنا به زمينه هاي كار تخصصي، موسسه تبليغات، اطلاع رساني و نشر ديجيتال آسمان ناميدیم و در ابتداي فعاليت تلاش شد زمينه‌های تخصصي آنچنان تدوين، برنامه‌ريزي و اجرا شود كه موسسه را به عنوان مركز تخصصي در زمينه‌های تبلیغات و اطلاع رسانی تبديل نمايد. این موسسه چندین سال فعال بوده و مجری پروژه‌های متعدی بویژه در زمینه فناوری اطلاعات گردید.

1382-1384/ عضویت در هیات مدیره شرکت آریانت

شرکت کامپیوتری آریانت، كه مركز تخصصي كامپيوتر Control Panel نيز ناميده مي شد، يكي از شركت هاي نوپا، ولي به نوبه خود موفق در عرصه نرم‌افزار و فناوري اطلاعات به شمار مي رفت كه در سال1382 با موضوع فناوري اطلاعات و ارتباطات و اينترنت، نرم افزار، تجارت الكترونيك و شبكه توسط اینجانب و تنی چند از متخصصين شروع به كار كرد. هدف از تاسیس شرکت برآورده سازی تمامی نیاز های کامپیوتری در یک مرکز بدون صرف وقت و هزینه نامتعارف برای تمامی افراد و اقشار علاقه مند بوده است.

1380-1382/ مجری پروژه های وب و نرم افزارهای چند رسانه ای به صورت فریلنس

از سال 1380 و پس از آغاز دوره دانشجویی بدون تاسیس یک موسسه یا یک شرکت حقوقی وارد حوزه فناوری اطلاعات گردیده و اجرای پروژه‌های شخصی مانند پیاده‌سازی وب سایت اینترنتی و نرم‌افزار چند رسانه ای را می پذیرفتم. فعالیتی که به مدت 2 سال ادامه یافت و سرمنشاء فعالیت های من در این حوزه گردید.