طراحی هویت برند و خلق سندبالادستی Corporation Identity یکی از جذابترین علاقمندی‌ها من است. امروزه سرمایه اصلی بسیاری از شرکت‌های بزرگ نه در دارایی‌های ملموس بلکه در نام تجاری آنهاست. محققان بر این باورند که ارزش واقعی یک شرکت جایی بیرون از آن است، یعنی در ذهن خریداران. کالاها را شرکت‌ها می‌سازند و برندها را مشتریان می‌خرند. با اینکه کیفیت یک محصول به مرور زمان می‌تواند در ارتقاء جایگاه یک برند مؤثر باشد اما کیفیت، تنها یکی از عوامل تعیین کننده است. در واقع این برند است که تعیین می‌کند کدام محصول به فروش برسد. از این رو بیشتر شرکت‌های موفق و بزرگ نه در مورد یک کالای خاص بلکه در مورد برند خود تبلیغ می‌کنند. به طور کلی مدیریت برند مدیریت ادراکات مصرف‌کننده است لذا از طریق اثرگذاری بر ذهن و احساسات مخاطب می‌توان یک نام تجاری را ایجاد کرد و آن را ارتقاء داد. این تجربه‌ها به مدت 16 سال در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به کار گرفته شده و همچنان ادامه دارد. مهمترین پروژه‌هایی که من در این خصوص اجرا کرده‌‌ام عبارت است از:

  • بازطراحی برند و انتشار سند هویت بصری (Ci) شرکت پتروشیمی جم.
  • بازطراحی برند و انتشار سند هویت بصری (Ci) شرکت دایناپکس.